Kasım 21, 2009

FAAL i YETSİZ



1- bi kere bi aydır faaliyetsizsin diyen kişi!! bu göreceli bi kavram sana göre faaliyetsiz olabilim ama x kişiye göre aşırı faaliyet içindeyimdir belki de. bloga su vermek lazım arasıra yoksa kurur gider diyemi korkuyosun.. unutma ki seninde benimde evde saksı çiçeklerinin ömrü bi ağustos böceğininkiyle aynı..
2- bugün artık yarından sonraki gün ve evet 1 ay oldu sınıfta yok yazıldım...ah ah eskiden benim zamanımda olmayanın yerine imza atılırdı ...zaman deişti vefa artık bi semt adı..
3-bu saate kadar niye uyumadım..omerta da bi düğün vardı ve galiba evlenen bendim..harika bişey sadece maus ile tıklayarak evleniyosun.. aynı yöntemle boşanmak ta mümkün..klise de mütevazi bi düğündü..küçük bi kilise, rahip iki şahit ve birkaç yakın dost.. hepsi aileden (mafya ailesi).. allahtan bill gelip düğüne baskın yapmadı..yoksa killbill in sahnesi tekrarlanırdı..kimlik değiştirdim o yüzden tanıyan cıkmadı.. bu 4. kocam..
4-bikaç kişiye birden aşık olmak mümkünmüdür diye bi araştırma yapmak isteyen olursa ben gönüllü denek olabilirim.. çok aşık :D
5-bunu bi arkadaşıma söylediğimde sen gerçek aşkını bulamadın daha o yüzden böyle söylüyosun dedi..insan birine gerçekten aşık olduğunda başkasını gözü görmezmiş.. öylemi oluyo acaba bi bilen varsa söylesin (sanki milyonlara sesleniyorumm allaam yaa)
6-bu saatte aşktan meşkten başka bişey gelmiyo aklıma.. uykusuz şu yaptığına bak.. neyseki hafta sonu ve yarın sabah kör saatte kalkmıycam ..işte buna içilir.. iç uykusuz benim yerime de iç..salutttt..
7- anton senden özür diliyorum ben seni haketmiyorum sen daha iyilerine layıksın gibi dünyanın en saçma söz dizini olan zırvalığı söylemiycem işte.. çünkü love u forever and ever.. it comes.. soon..
8-yakınlaşan kurban bayramı nedeniyle biraz asabileşebilirim ama atlatacağıma inanıyorum.. nedenini bilmesemde kurban bayramını sevmiyorum..reenkarnasyon var ise önceki hayatımla ilgili bi durum olabilir ..burcum da boğa..acaba ondan mıdır..
9-gittim ben ama gelirim yine gelirim.. a few days later .. :w
UYRGZR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...