Şubat 23, 2010

neler olmuş.......?


..bi kere nerdeyse blogla ilgilenmeyeli 1 ay olmuş...ayıpladım kendimizi.. yine düştük rehavetlere anlaşıldı...ama biz bunu hep yapıyoruz...çare bulamadım..

..sonra sevgili uykusuz aldı başını gettiiii...beni buralarda bıraktı...ama ben de yeri ve zamanı geldiğinde aynısını yapıcağımdan sesimi çıkarabildim mi? hayır tabii ki...eh güle güle git güle güle gel bakalım canım uykusuzum...çantanı doldur yeniliklerle ve güzelliklerle.. yeldeğirmenlerini görüp donkişotluk yapayım deme sakın...laleleri görüp g.tlük mü yapıyoruz ki gibi bi cevabın olacaktır kanımca..

..aklıma yeni ve cin fikirler geliyo...sanırım yeni bir projeye başlıycam hissediyorum..ürkütüp kaçırmamak için aklıma eseni yapmaya çalışıyorum..bu sayede delirmiş görüntüsü versem de önemli değil.. sonunda iyi bişey olucaksa katlancaz artık..

..yine boyun ağrılarım başladı.. kimileri kaplıca diyo ama gitmeyi düşündüğüm en son yer orası..bi sürü hastalıklı insan görürsem ölesim gelir eminim bundan..

..alışveriş merkezlerinden nefret ediyorum.. hele haftasonu bi nedenle o gudubet yere girmek zorunda kaldıysam torun torba gezenleri görünce arkama bakmadan kaçıp kendimi eve kapatasım geliyo.. her seferinde bu son desemde bi şekilde gitmek hatasına düşüyorum.. şehir hayatının mecburiyetlerinden biri oldu lanet olsun..

..sadece bakarak küçük bir çocuğu ağlata biliyorum.. bunu da keşfettim.. bu yeteneğimi ne kadar ilerlete bilirim diye düşünüyorum.. küçük denemelerle işi ilerletip sadece bakarak topbaşa istifa dilekçesi verdirtsem çok güzel olurdu mesela..
..İstanbul'un göbeği denilebilecek bi konumda bulunan işyerimin tam bitişiğinde bir caminin bulunuyor olmasının en kötü yanlarından bir tanesi de hemen hemen her gün kılınan cenaze namazları sayesinde ölüm diye bir şeyin bekliyor olduğunu hiç unut(a)mamak.. bunu sürekli hatırlamak iyi mi kötü mü karar veremedim..
.. lost seyretmeye başladım yine 6.sezon başladı.. özlemişim savyeri, ceki, con loku, keyti, benjamini bile..bi de sayidin ırak aksanıyla ingilizce konusması neden cok hoşuma gidiyo hala çözemedim..
..to be continue.. UYRGZR-.-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...