Haziran 20, 2010

MAKSÛD

Bulutları seyrediyorum..Canım hiç sıkılmıyor.. Ne dört duvar arasında kalmışlığım yetiyor canımı sıkmaya ne yapmaya iş bulamamışlığım.. Arkadaşlarımı arasam, dışarı çıksam, yollara düşsem diyesim yok.. Bulutlar benim yerime yapıyor bunları..Birikip birikip yağmur yağdırıyorlar, ayrılıp ayrılıp güneş açtırıyorlar..Nasıl cevvaller akıl alası değil.. Seyretmekten yoruldum..Biraz dinleneyim diye kanepeye uzandım, bi bira açtım..Uzandığım yerden yine gözüm bulutlarda..Biri geldi pencereden içeri girdi..Bembeyaz..Salonun içine yerleşti..Karşılıklı oturuyoruz..Ee ne var ne yok dedi.. Ne olsun be canım dedim.. Hayat işte..Pofuduk pofuduk güldü..Gülmesi biraz sinirime dokundu..Bi şey demedim..Birayı hızlıca bitirdim.. Gittim bi tane daha aldım..Sen de ister misin dedim.. Yok sağol, yeterince sıvı yüklüyüm dedi.. Odanın içine yağmayasın, yerleri yeni sildim dedim.. Sanki biraz gücendi..Nerden geliyorsun dedim muhabbet olsun diye merakımdan değil.. Nerden geldiğimi bilmiyorum coğrafyam iyi değil dedi.. Sinirlenmeye başladım..Sen bulut ol nerden geldiğini bilme.. Canımı sıktı, misafirdir deyip sustum biraya yüklendim.. Akşama kalacak mısın yemek yapayım dedim.. Yok yok dedi..Biraz dinlenip gidicem..Gittikçe gıcık olmaya başladım..Nerden seyrettim bunları diye kendime de gıcık oldum.. Bi bira daha açtım.. Ne çok içiyorsun dedi.. Sana ne dedim.. İş sarpa sarmaya başladı.. Bulutla kavga edicez kısmetse.. Doğru bana ne dedi..Büktü boynunu.. İçim bi acıdı tarifi yok..Aklıma ortamı değiştirecek değil cümle kelime gelmez oldu.. Sessizlik uzadı.. Gözlerim kapanır oldu..Ben diyeyim beş, siz deyin on dakika kadar kestirmişim.. Gözlerimi açtım, bulut gitmişti..Dışarda deli gibi yağmur yağıyordu, açık pencereden içeri giriyordu damlalar.. Kalktım pencereyi kapadım.. Bi sigara yaktım..Hiç dumanı çıkmadı..
U(YKSZ)

2 yorum:

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

ne içtin sen yaw?? rakı da değil bu! korktuğum başıma geldi sanırım :/
UYKSZ-.-

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

Haahaaahaaaa..Yihuuuuu..
U(YKSZ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...