Ağustos 13, 2010

çok soğuk çoookk


demeyi nasıl isterdim... bütün günüm daha az sıcak bi yer aramakla geçerken hiç bir şeye odaklanamama gibi bi durum yaşarken birden dünyanın diğer yarısında kış mevsimi yaşandığı aklıma geldi aslında bu hiç aklımdan çıkmazdı da bi süredir ihmal etmişim nedense herhalde beyin loplarım yer değiştirdi diye düşündüm... avusturalya ya gitmek lazım ama kanguru ve lama sevmiyorum... bir kertenkele gibi yaşamaya ayak uydurmaya çalışırken beni en sinirlendiren şey hala birilerinin çıkıp yaz mevsimi daha iyi filan demesi... ağzının ortasına bi uçan tekme atasım geliyo... bari bunu benim yanımda söyleme... neyse haftasonu konum değiştirerek daha kuzeye çıkıp serin rüzgarlar yakalamaya çalışıcam... en azından buda bi çabadır... evin içinde bi kertenkele misali yerlerde sürünerek ancak kollarımın arka kısmını serin tutabildiğimi farkettim... bu yeteneği daha da geliştire bilirmiyim bilmiyorum... bu arada ev aletleri müthiş ısı yayıyo... özellikle bi laptopun bu kadar ısı yaydığına tanık olmasam inanmazdım... neyse bu sıcaklar bana iyi gelmiyo ve bir an önce geçsin diye beklemedeyim... çok şey yapacam ama şimdi değil... çok güzel bahanem var... sıcak.. hehe... aylaklık son haddine vurmuş durumda... insanın içinden bişey gelmeyince bişey yapmamak en iyisi... aman sustum... zaten uykusuz da uğramıyo o benden beter durumda...hem sustum hem küstüm... UYRGZR -.-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...