Kasım 15, 2010

tamirci pantolonundan bayram ve ankaraya

karar vermiştim..artık yani bundan sonra bi sevgilim olursa araba tamircisi sevgili bulcam diye.. bıkmıstım artık her yolculuk öncesi arabayı tamirciye götür..yok yedek parcaydı yok rot balans ayarıydı..yok rotiller değişcek diskler eskimiş balatalar gitmiş yağ değiştir..falan filan daha bi sürü ayrıntı..bende tam bi stres yatan konular bunlar..biri benim arabayı alsın nesi varsın yapsın teslim etsin ben sadece kontağı çevirip gaza basıyım istiyorum..çok mu yani.. mühendis mimar bankacı ekonomist vs vs sevgililer buluyozda ne işimize yarıyolar.. en güzeli araba tamircisi sevgili.. dedim ve bunu erkek arkadaşıma da söyleme hatasını işlediğimde ise araba tamircilerine ve bana yönelik şiddet ve seks içeren cümleler kurmakta gecikmedi.. neyse efendim ben başka çare yok iş başa düştü diyerek bayramda ankara yollarına düşeceğimden aldım benim düldül ü.. gittim dolapdere tamircilerine.. nerdeyse tüm günü kapsayan bi ön takımlarda parca değişimi rot balans ayarı operasyonundan sonra ( ki ben bu operasyon sırasında nişantaşı mağazalarını gezip talan ederek operasyon içinde operasyon gerçekleştirdim ) arabayı tamirciden teslim aldım.. eve gelip arabayı parkettiğimde arka koltukta ne bulsam beğenirsiniz : bizim tamircinin pantolonu !! bunu gördüğümde ise sevgilimin an itibarıyle buralarda olmamasını hatta yurt sınırları dışında bulunmasını allahın bir lütfu olarak değerlendirdim.. çünkü bir gün önceki laflarımdan sonra arabanın arka koltuğunda bulunan bir tamirci pantolonunu ( öyle olduğu her halinden belli çünkü rengi koyu mavi ve heryeri siyah yağ lekesiyle kaplı)nasıl açıklardım bilemiyorum.. birde tamirci telefon ederek arka koltukta pantolonum kalmış mı? ne zaman alabilirim? gibi sorular sormaz mı? sorar tabii ki :)) neyse ben en kısa ugrayıp bırakacağım dedikten sonra, bu gün bir arkadaşımla pantolonu iade etmeye gittik.. giderkende olayı arkadaşıma anlattım kısaca.. gereken teslimat yapıldıktan sonra arkadaşın yorumu : senin tamirci de fena değilmiş hani!! yoruma bak şimdi.. herkese herşeyi anlatmıycan öyle şap diye.. bunun üstüne cem karaca dan tamirci çırağı dinlenir diyim bu mevzu kapansın burda.. yerin kulağı var.. ayrıca durum abartılıp yurt sınırlarını aşarsa.. maazallah.. eh yarın bayram..herkes kurban keselim telaşına düşende bende ankara yollarına düşecem.. ohh koskoca otoban bana ait..sağdan mı gitsemm soldan mı gitsemm slalom mu yabsamm.. ankara ben geliyom!!

2 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Keşke tamirci de blog tutsaydı da olanları bir de ondan okuyabilseydik :P

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

umarım yoktur godsy :P UYRGZR-.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...