Nisan 22, 2011

Süheyla


Bu Süheyla vay ya bu Süheyla, balkonda; çatının uzantısıyla yağmurdan, rüzgardan korunaklı bölümüne kurulmuş çanağın arkasında, bütün bir kışı geçirdi. Ekmek ve bulgurlarımın çoğunu pencere pervazında arkadaşlarıyla paylaştı..  Çanaktan çıkan kablomu yediklerinden  içtiklerinden kendine yaramayacaklarına inandıklaryla sıvadı. Bir ara asitiyle kabloyu eritecek diye korktum bile..Ama naptım..Hiç bir gün söylenmedim, sesimi çıkarmadım.. Dahası her akşam baktım gelmiş mi, tünemiş mi diye..Dışarda rüzgarlar deli gibi eserken, karlar lapa lapa yağarken gözüm üstündeydi, koruyabiliyor mu kendini diye.. Şimdi ne yaptı? Bahar geldi, ortalıktan toz oldu.. Dün akşam gelmişti gerçi, ama soğuktu.. Bu akşam sırra kadem basmış..İkide bir kalkıp bakıyorum yok.. Şu saate kadar gelmediyse uğramaz artık..Nankör diyeceğim dilim varmıyor. Eh Süheyla, kış yine gelecek, başka da bi şeycik demem..
U(YKSZ)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...