Temmuz 09, 2013

şimdi

şimdi,
sivrisinekler galip.. o kadar savunmasız haldeyim
şimdi,
ay saklanmış geceye..o kadar sinsi hüzünlerim
şimdi,
sesleri azalmış bir sokakta, yalnızlığını yalayan köpekler gibiyim
pervasız bir cırcırböceği, sol yanımdaki ağaçta; zamansız bir ayda muhtemel, çünkü zamanın farkında değilim, biraz içkili, çokça sevdalı bir haldeyim, nefesini tüketmekte.. 
dört bir yanım karanlık..
gölgeni özlemekteyim..

aysız, rüzgarsız, yıldızsız bir gece.. sevmeye meyilli olmadığı aşikâr
sıcak, mutsuz, umutsuz bir gece..gündüze meyilli olmadığı aşikâr

şimdi, 
sivrisineklere
köpeklere
cırcırböceğine
aya
geceye
inat
beklemedeyim. 
uyanırsa sevdiğim
başımı okşayacak.

U(YKSZ)





2 yorum:

Adsız dedi ki...

üzüldüm dersem samimiyetsiz olur hiç te üzülmedim yıllardır bu anı bekliyordum.Nasılmış bir zamanlar kapıları yüzüme kapatmak hiç tanımıyormuş gibi davranmak köpekler gibi yalvarmak işte böyle birşeydir ve sen yıllarca bu kadınla beni aynı zamanda idare ettin şahsiyetsiz bir adammışsın seni sevdiğimden değil kıskandığımdan da değil bu günü köpek gibi yalvardığını gördüm ya o inanmadığın Allah ne kadar büyük bana bu günü gösterdi daha dur neler gelecek başına göreceksin.

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

Bu yorumun bu yazıyla ilgisi olmadığı aşikâr. “adsız” arkadaşın iletmek istediği bir şeyler olduğu muhakkak. Her yorumu yayınlamak gibi bir zorunluluk yok ama yayınlamak da elzem değil. Gönlü olsun, vardır bir bildiği, vardır bir ulaşmak istediği.
Öte yandan ola ki bana seslenmek istemişse:
a-cinsiyetim konusunda yanılgı içindesiniz
b-birinci varsayım geçersizse: zaman zaman alkolü fazla kaçırdığım olmuştur ama inanın hemcinslerimle aşk sınırlarında dolaşacak kadar değil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...