Ağustos 31, 2009

TATİL

Dinlenecek miyiz yorulacak mıyız karar vermek lazım. Bu kararsızlığa düşmek için de cebine mebzulmiktar mangırı depolamış olmak lazım. Gönül istesin yeter, para bahane cinsinden anlayışa sahip olamadım hiç. Amarikan tarzı hayat haplarını da kullanamıyorum. ''istersen yaparsın'' türünden olanlar var ya.iyi yaşamaktan, işte başarılı olmaya, gezmekten yemeğe her bir konuyu on kuralın içine sıkıştıran sözümona düsturlardan bahsediyorum. Bu saçmalıkları yazanlar bu saçmalıkları okuyanlardan kazandıklarıparalarla ne tatil yapmışlardır. İste yaparsın birinci kuralı bende hiç işlemiyor. Yeterince isteyemiyorum herhal diye düşünüyordum, çünkü boşvermişliğin de pençelerinde olmaktan hoşlandığım anlar oluyor.Şansızım bi de. Oynadığım hafta lotoları devrediyor. Para biriktirmek konusuna hiç girmeyelim ben onudeğil o beni biriktiriyor. Ülkenin cari açık dengeleri bile benden iyi. Nankörüm tabi. Çünkü bu satırlar kardeşimin IMF fonlarıyla yaptığı yazlığının balkonunda yazılıyor. Kapağı atmış vaziyetteyim, denizse deniz, güneşse güneş. İş arkadaşları ''özledik'' diye arıyorlar, samimiyetlerinden! şüphem yok elbette. Ama '' ohanasını satayım sen orda yayıl,biz burda sıcağın altıda cebelleşelim'' lafları daha samimi geliyor. Kalbim fesat.
UYKSZ

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...