Eylül 04, 2009

bi gittin bak nooldu??

ya uykusuz bak bi gittin nooldu.. bindirdim seni otobüse.. geldim sahile..artemisin önüne yerleştim güzelce.. bi havayla actım pc yi..kuruldum masamıza..her şey gayet normal görünüyodu..bekliom bekliom bi türlü bağlantı yok..alla alla ne olaki derken..uyurgezer halimden sıyrılıp bi dikkat kesiliyim dedim..baktım bizim artemisin yerinde yeller esiyo..yel ne kelime tufan tufan..tufan olmuş nuhta gelmiş bütün kafeyi koymuş gemiye..getmiş..her pc modelinden birer tane almış gemisine..artık nere getmiş bilmiom.. bizim çocuk içerde aynada kendini inceliodu..girdim yanına..tüylerine mi bakıo ne anlamadım valla..utanmasın diyede bişe demedim..ya nooluyo kafe nerde dedim..pis bi sırıtışla kapattık dedi.. hallerim denize dalış yaptı o sıra işte.. koy ver ateşe durumu..e soora topladım tası tarağı..geldim bi çaybahcesine..şarz bitene kadar burdayım oda taş çatlasa yarım saat..taş çatlamıcaına göre..antonla laflıyoruz bu arada..love u sweety..miss u sweety..me too honey..when u back hun..aynı plak dönüo işte..ıyh bu türkçemden dolayı uykusuz sen beni kesin katledersin..denetimden geçmez bu sizin ben de biliorum ama..bu msn dili beni mahveden..
UYRGZR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...