Eylül 30, 2009

ee artık ama yani

eee artık..bu kadar da sahipsiz bırakılmaz bi blog..uykusuz cuğum seni esefle kınıyorum. Bu 1..
Blog açmaya karar vermeme ve bu yönde seni de arkandan ittirmeme sebep olan zat-ı muhterem - ki böyle bi sebep yarattığından kendisinin haberi yok kısaca godsy olur kendisi- kepenkleri kapatıp gitmiş .. Bak bu duruma fena kızdım. Bu da 2.. Bundan sonrası da şöyle devam etcek..Bizim müdür bi şeyi maddeler halinde yazdırır yada çizelge yaptırır..Ordan alışkanlık oldu.. çizelge yapmıycam..korkma..maddeler halinde 3 ten devam..
3) bayramda kısa süren ankara ziyaretimde tutulan boynumu iyileştirmeye çalışıyorum bu ara ama ankara da boynumun tutulmasına sebep olan her neyse bu kesinlikle orda tanıştığım bi yakışıklı değil..keşke öyle olsaydı..
4) sevgili yiğenim bizi 7. caddeye götürdü ve daha biz gider gitmes ertesi gün hem gastelerde hem de tv lerde cadde boy boy görüldü...duymayan varsa da duydu artık 7.caddeyi..ne kadar etkiliymişiz beeeeğ..rüzgarımız yetti..hııh..
6) Soysuzlar çetesi güzeldi, ama bana gözlük vermediler ona bozuldum bak saklamıycam.. :)) başım kel mi??
5) güneşli havaları sevmem, hele ki güneş olmaması gereken zaman da parıl parıl parıldıyorsa tepede ve ben o anda işyerinde çalışmak zorundaysam bu en kötüsü..(şu an olduğu gibi)
6) Ekim geldi bu arada bu senede koca bi yaz daha gecti..2000 li yıllara girdiğimizden beri içinde bulunduğumuz yılı hatırlamakta zorlanır oldum.. ayları unutmasam bari..o yüzden yazdım bu maddeyi.. sürekli içimden tekrarlıyorum..ekim ekim ekim diye..
7) Beşiktaşın durumuna üzülüyorum ama üzüntümü belli etmemeye çalışıyorum.. daha bi çok şeyi belli etmemeye çalıştığım için arada oda kaynıyo.. nerde çokluk orda bokluk..
8) Omerta da bizim aileye saldırıyolardı akşam.. öldüm mü acaba.. ipin ucunda yaşıyoz valla.. her gün ölüm korkusu.. ömrümü yedin omerta..
9) Bizim hakanla konustum en sonunda tır şöförlüğüne başlamış..north carolina-canada arası gidip geliyomuş.. gelin beraber sefere çıkarız diyo.. haberin olsun.. 6 ay sonra yanında birilerini götürme hakkı olcakmış.. ne biçim bi haksa artıkk.. ama tırda amerikadan kanadaya yolculuk.. hemen bi senaryo yazalımda boşa gitmesin.. hohoyttt..
10) Senaryo diyince vicdanım sızladı şimdi.. sevgilimi aldatsam bu kadar sızlamaz..kendimi affetirmenin bi yolunu bulsam mı artık diyorum.. ama sadece diyorum.. bi insana bu kadar uzun süren bi kal gelir mi ama yaaa..
11)Kafam dağınık bu ara bi düzenleme yapmam lazım.. diyorum ama neyi bekliyorum bilmiyorum..
12) Geçen haftasonunu birazda tutulan boynum yüzünden kendime evde hapis cezası vererek geçirdim..bu hafta sonu acısını çıkarıcam ..mor diken..anladın sen onu..çektiğim resmi göstericem sadece.. yanlış anlama olmasın.. hııh..
13) Şu en üstteki geyik yürüyodu ne güzel ama burda duruyo..neden yürümüyo anlamadım.. şu blog olayını çözcez inşallah zamanla..diye umuyorum..herşeyi çözdük ya.. sıra buna geldi..
14) Şimdi biraz müzik dinliycem.. sağlam bi rock olsun.. sonra yine devam ederim.. kafayı formatlamam lazım.. daha fazla saçmalamadan..
15) Uykusuz burada görelim artık seni.. ordan millete laf yetiştirip durma.. bu uyurgezer halimle getirme beni oralara..daha da bişey demiyom..(nokta)
UYRGZR-.-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...