Aralık 22, 2009

open aLL night


.....bi soru sorduk bizimki gidip bitişikte dükkan açmış..önce uykusuz bakkal sandım ..dedim heh 7/24 açık bakkal hesabı bişey herhalde.. open aLL night..ula iyice bakınca gördüm "nakkal" mış.. ne ola ki kulağıma çalınmamış hiç..dede korkut zamanından kalma bi laf herhalde.. google da aradım ..şu nu mu demek istediniz"bakkal" diye soruyo.. valla bende yok anacım "nakkal" diye ısrar edince zar zor bulabildim anlamını..hazıra konulmasın diye söölemem valla....şu google ın sorduğu soru zaten her zaman beni psikoza sokmuştur..yok şu nu mu demek istedin yok bu nu mu demek istedin..afra tafra..şu nu dedim ulan var mı?? naapcan?? bi kafa koycam..sinirlendim bak...
.....cheers diye bi dizi vardı..cok sıcak sevimli insanlar..çok hoş espriler..severdim ve de izlerdim bir zamanlar..open all night diyince o aklıma geldi..sanırım jenerik müziğinde vardı...
..... yılın en uzun gecesini de atlattık geldik 22 aralıka..hadi bakalım 21 hazirana kadar güneş ışığını alma zamanımız uzayacak..hayran kalınası bi coğrafya bilgim olduğu kesin..havaların soğuması ne kadar sevindiriyosa beni gündüzlerin uzaması da okadar sevindiriyo..ters orantılı bi sevgi..sanırım o yüzden çelişkili bi hayat sürmekteyim..ama şikayet ediyo muyum?? hayır...
..... iki gün önce gecenin bi vakti fırtına yağmur şimşek v.s. eşliğinde olağan üstü güzel bi gece geçiriyorkene kendi kendimi korkutmaya çalıştım..aklıma bi sürü korku filmi sahneleri, hayaletler vampirler canavarlar artık frankeştayndan tut ta frediye kadar ne kadar korkunç şey varsa getirdim..bi türlü korkmadım yav..teee en eskilerden suspiria yı bile düşündüm ama..bi işe yaramadı...birazcık korkutabilseydim kendimi sevgilimi arayıp "çok korkuyorum" filan diyip ağlayıp mızmızlancaktım....yapamadım kahretsin..hatta casper aklıma geldi gülmeye başladım..gülerek te arayıp "ben çok korkuyorum" denmezki...
.....obsesiflik had safhada..paragraf başlarına beş sonlarına üç nokta koymaya ugraşırken buldum kendimi..kendi kendime pes artık diyorum yani...
UYRGZR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...