Ocak 18, 2010

virüsler


yarı saçmalık yarı tembellikle geçirilen bi haftasonundan sonra şu haftanın ilk günü olan ve pek te sevilmeyen, insanlar tarafından hep hor görülen pazartesi gününde, her ilerleyen dakika vücuduma yayılmakta olan virüsler sayesinde bir hastalığa doğru yelken açmış olduğumu hissediyorum.. bunun karşısında hiç bi şey yapamıyorum bi antibiyotik almaktan başka.. bu virüsler beni teslim alacak biliyorum..en az 3 gün..evde yatsan sıkıntı..ayakta geçirsen eziyet..ne yapsam bilemedim şimdi..bütün işaretler ne yaparsam yapayım bunun değişmeyeceğini söylüyo..antibiyotik, vitamin, ıhlamur, kekik, limon bilimum zerzevat..yorganın altına gir terle..artık ne yaparsam yapayım 1 haftada zor geçer..gergedan gribi olucağım kesin.. o yaptıklarımı yapmayacaktım..bu kadarcık cezası olsun artık..çok güzelde bir yağmur yağıyo dışarda..çıkıp biraz gezmek vardı bu yağmurda şimdi ama..oturayım yerime daha beter olmadan..
UYRGZR-.-

1 yorum:

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

CANIM BENİİİM , HASTA OLMUŞ.
GEL YANIMA ÇORBALAR YAPAYIM SANA.
kIÇINI BAŞINI AÇIP GEZME BAKEM..
Uykusuz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...