Mayıs 11, 2010

11 Mayıs


..11 rakamını cok severim ama nedenini bilmiyorum..taa ki ortaokulda başladığım basketbolda forma numaram bile 11 di sevgim o yaşlarıma kadar inmekte.. mayıs ayını da cok severim.. doğduğum ay diye değil billahi.. doğmasaydımda bu ayı severdim biliyorum..ve tabii ki bugün 11 mayıs ve bugün ne hikmettir ki yazasım geldi .. bide yanımdaki iş arkadaşım telefon görüşmelerini bu kadar yüksek sesle yapmasa..kulaklığımdaki teomanın şarkısı eşliğinde daha bi yazasım gelcek ama..biz zor koşullarda da yazarız.. he he..inadına bjk ulan!
..dün Deniz Baykal istifa etmiş neyime.. ne demişler.. su akar yolunu bulur.. deniz de bir sudur ve akar yolunu bulur.. hoş değil tabi zamanında dağa taşa karaoğlan yazan chp sevdalısı bi babanın kızı olarak bu partinin bugün bu durumda olması..bu durumda derken kaset olayını ve istifayı kastetmiyorum tabii ki.. parti içinde demokrasiyi yerleştirememiş bir sosyal demokrat partinin son yıllardaki genel durumunu kastediyorum..
..şimdi hava böyle güzel olunca ortalık çiçek böcek felan..polenler beni ağlatsada insanın içinde bi kıpırtı oluşmakta ne yapacağını şaşırtmakta.. aşıkken bile yeniden aşık olasım gelen günlerdeyim .. tehlikeli bir durum.. bugünleri kazasız belasız atlatayım derken diğer yandan olasılığı yüksek olan kazalara karşı bir kasko yaptırmayıp içkili araba kullanmaya kalkışmak gibi oldukça pervasız bir tavır içinde olmam da söz konusu..
..nakkalcığım hikayene devam et lütfen ..bu hikayedeki adam kim ki acep diye şöyle bi hafızamı yokladığımda bu hikadeki adamla birebir örtüşen birini bulamıyorum bu yüzden yakalarsam fena halde ifadeni alacam bilmiş olasın.. böyle biri varmı yoksa bu adam bi karışım mı..hani onun o özelliği bunun bu özelliği ortaya karışık türünden..
..ortaya karışık derken keşke böyle bi tip oluşturabilme şansımız olsaydı.. sevgililerin içinden seçicen sevdiğin özellikleri..sempatiklik şundan yakışıklılık bundan zeka bundan espri yeteneği şu ikinden gelsin seksi bi gülüş bundan olsun gibisinden..hepsini bi kişide bulmak ne mümkün.. gene ayaküstü rüya görmeye başladım ama bu da uyurgezer adını boşa almadığımın kanıtı tabii ki..
..godsy de askerliği bitirmek üzere hey gidi hey.. şu bloglara takılmaya başlamamın ve bu bloğu yazmaya başlamamızın sebebi olan kişi olduğunu ahanda burda söyledim gitti.. onun yazılarını sessiz sedasız okuyor iken , uykusuza linkini gönderdim bizde bi blog yapsak orda saçmalıklarımızı yazsak mı dan buralara geldik.. ( daha biyere gelmedik yaw)
..eğer günün birinde babasız bi çocuk dünya ya getirmek zorunda kalırsam o çocuğun babalığını üstleneceğini söyleyen iki tane birbirinden habersiz erkek arkadaşım var.. bunu biliyor olmanın verdiği rahatlık paha biçilemez..bunu düşündükçe ne kadar şanslıyım diye düşünmekten kendimi alamıyorum da bi erkek bunu niye söyler anlayabilmiş değilim.. gerçi bi fikrim var ama gülmekten yazamıycam :))
bu arada 2 ordan birde gerçek baba tam 3 adet baba adayım olmuş olacak var mı böyle bişi yaa :)) çok mutluyum çok..
UYRGZR-.-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...