Mayıs 25, 2010

PORTAKALI SOYDUM BAŞUCUMA KOYDUM..

Nerede okudum , nereden duydum bilmiyorum belki de kendim uydurdum. Aşk, havanın hep güzel olmasıydı..
Güneş sabahın altısından itibaren tepende,öğleye doğru gölgede otuz sekiz derece, hissedilen sıcaklık 42 derece, nem var yüzde altmış.. bünyeye alınan sıvılar anında buhar olmakta..sorsalar, hava güzel..
Sabahın köründe bulutlar gri ötesi siyaha yaklaşmakta..rüzgar saçı başı dağıtmakla kalmıyor, ruha hüzün, kasvet katmakta, uzakları akla getiren tat bırakmakta damağa.. sorsalar, hava güzel..
Kar indirmiş yurdumun –deyim dışı- kırk yılda bir kar yağan mevkiine. Ayaza çekmiş toprakları, ağaçları, damları.Sorsalar, hava güzel..
Günlerdir yağan yağmur candan bezdirmiş, canandan usandırmış, el deliye biz güneşe hasret olmuş..sorsalar, hava güzel..

*****

Yaz mıydı kış mıydı, gece miydi gündüz mü, sıcak mıydı soğuk mu,aç mıydım tok mu, üşüyor muydum terliyor mu, uykusuz muydum uykulu mu, sarhoş muydum ayık mı bilmiyorum. Hava güzeldi. Çok güzel..
******

İnsanın ilk tutulduğu şey -düz,eğik-yazı olmalı, şiir olmalı, müzik olmalı,spor olmalı, hava olmalı, su olmalı. Ya sevdiği yazarlar şairler olmalı, ya bayıldığı müzik grupları olmalı, ya yüzmeyi, dalmayı sevmeli, ya basket, futbol, voleybol, hentbol, tenis oynamalı, ya bulmaca çözmeli, ya resim yapmalı, ya sinemaya, baleye, operaya gitmeli, halk oyunu oynamalı, ya da tiyatro gruplarına katılmalı. İnsanın tutkunu olduğu bütün şeyler bir insanla başlamamalı..
******
U(YKSZ)

3 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Destur bismilah bahar mı çarptı noldu ne aşkı ne havası noluyoo yaw,ben aşıkkene de hava hep güzel gelmezdi bana yoksa ben aşık değil miyim yani,değilim de değilmiymişim yani :)

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

noooluyoo yaaaaa!!! bişe oluyo da ben mi bilmiyorum?? yoksa portakalı soydun sen bi yaLan mı uydurdunn?? sen bööle aşk meşk diyosan ben 2 kere derim yaff.. UYRGZR-.-

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

Godsy ve uyurgezer: Aslında yazıyı uykusuznakkal bölümüne yazmıştım, buraya yanlışlıkla geçmişim, sonra baktım uykusuznakkaldaki hikayenin gidişine uymuyor, bıraktım.
ama bi dakika ya.. siz ne demek istiyonuz şimdi? olamaz mıyım kardeşim, güzel işte hava!

Godsy için ayrıca: Sevgili Godsy, sen aşıkken sanırım havayı bile gözün görmüyor..:))) genelleme yapmak istemedim, kendim için yazdım. Deliye her gün bayram, bana her gün hava güzel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...