Mart 04, 2013

noktasız virgülsüz




Ben seni sevsem şimdi yosun tutmuş taş yüzyılın sessizliğinden sıyrılıp akan suya karışır utanır biriktirdiği isten pustan şımarır bir denizin akıl almaz mercanlarında Ben seni sevsem şimdi kıştan bahara geçmeye çalışan mevsim kurtulur karlı buzlu ağırlığından takılır bir kuşun kanadına avareleşir sıcak iklimlere uzanan göç yollarında Ben seni sevsem şimdi kitaplıkların el değmeyen raflarında bir zamanlar çok sevdikleri satırları barındıran kitapları bulur insanlar kırmızı mavi mor belki kalemlerle çizilir o satırlar Ben seni sevsem şimdi tarih kapanır kendi içine yazılmaz para politikası üstüne kitaplar
Ben seni sevsem şimdi sorulduğunda bunun niceliği açılır kollarım 12.756.274 metreyi sarar duru durgun bir su birikintisindeki gibi görünür 10.994 metre derinlikte balıklar Ben seni sevsem şimdi saat hep 15.15 hep 18.30 hep 12.00 hep dokuza çeyrek var Ben seni sevsem şimdi fırından yeni çıkmış ekmek kokusu her evde enflasyonun düşmesi buna bakar Ben seni sevsem şimdi arşimed dayanak bulur paralel bir evrende hoop dünyanın altı üstünde üçgenin iç açılarını toplamaz hiçbir öğrenci geometri dört köşe
Ben seni sevsem şimdi ilkokuldan kalma eski yıkık dökük bir duvarda yer değiştirir ali ayşeyi seviyor’un her iki öznesi Ben seni sevsem şimdi bütün seferler iptal çünkü bütün mesafeler kısa bi de üstüne kış ortasında beyaz kırmızı mor petunyalar Ben seni sevsem şimdi kurulur mahalle aralarında sofralar ağaçlar ardında mahmur bir mehtap rakıya buz da gerekmez nihavend faslında komşular Ben seni sevsem şimdi asılı kalır seyyareler olduğu yerde güneş bir yarı kürede ay diğerinde intihara meyletmiş bir bıçak hayata dönmeye çalışır kör bir bileyicinin ellerinde
Seni sevmeyişimin sebebi
dünyanın dirliği düzeni
ya…
işte öyle.
 U(YKSZ)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...