Ekim 13, 2009

2012

belki de sıkıldı adamcağız takvimi yaptı yaptı geldi ikibinoniki ye, yeter lan dedi bundan sonrasını da başkası yapsın.. ben miyim bu evrenin takvim yapıcı başısı? soora bi baktık ki adam 2012 de bitirmiş tarihi.. aklımıza tek gelen "aha kıyamet günü" olmuş.. bi kişide dememiş ki bundan soorasını da ben yazıyım bi ikibin yıl daha idare etsin..ondan sonrası allah kerim.. daha cok gencim aga.. daha aşkın ne olduğunu anlamaya çalışıyorum..kopmasın kıyamet mıyamet.. diye düşünürkene sabahınan açtım bloğu okudum uykusuzun yazısını..dedim tamam beynin nötronları elektronları havalarda uçuşmuş bizimkinin..uykusuzum ebegümecim gökkuşağım ibrişimim..ne diyim ben sana daha......gecen gün alice le tanıştıydın..bi umutlandım..hah dedim bizim alice halleder..arkasından kim sana gene verdi mavi hapı bilmiyorum ki..bundan sonra mavi hap yok sana..kulağının arkasını görürsen..diyince aklıma geldi..ne zaman biraz sert çıksam anton dan cevap şöyle " hi sis!! I know that you are"
UYRGZR-.-

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...