Ekim 21, 2009

uzun ince bir yol...



Karanlık ama güvenli, ıslak ama ılık, ıssız ama huzur dolu bir yerdi.. terketmek zamanı geldiğinde oradan ayrıldım ve bir yola cıktım daha doğrusu bir yolculuğa..bu yol ve bu yolculuk beni ben yapacaktı ve ben cok sevecektim bu yolculuğu....ne cıkarsa karşıma cok sevecektim cünkü her ne olursa olsun karşıma cıkanı ben seçecektim..bu yolculuğa cıktığımda kadınlar tanıdım ve de adamlar..kimi cok sevdi beni kimi aldırmadı bile.. kimi kucağına alıp taşıdı beni kimi elimden tuttu..kimi yanımda yürüdü.. bazende ben taşıdım kimilerini yorulduklarında..ben tuttum ellerinden..bu yolculukta tanıdığım bütün insanları ve geçtiğim bütün şehirleri çok sevdim.. konakladığım her yere ait hissetim kendimi ama hiç birinde uzun süre kalmadım..hep bi sonraki şehri merak ettim ordaki insanları evleri ağaçları hayvanları bile..öyle anlar yaşadım ki hiç bitmesin istedim ama bittiğinde üzülmedim..öyle insanlar oldu ki yanımda hiç gitmesin istedim ama veda ederken üzülmedim..bir yoldaydım ben..bir yolculukta..gitmem gereken yerler vardı geçmem gereken yollar..yüzmem gereken denizler..aşmam gereken dağlar.. ormanlar.. tarlalar.. tanımam gereken insanlar..aradığım ve ulaşmak istediğim o aşk..o yüzden bir yerde kalamazdım..o yüzden yürüyorum..bişeyler bitiyor ardından bişeyler başlıyor..duramam hiçbir şekilde..durursam olmaz..durursam ben ben olamam..başladım bu yolculuğa..karşıma çıkan her şehri sevdim herkesi de..her yer bir başka güzeldi..herkes bir başka iyi..bu yolculuk ne zaman sona erer bilmiyorum..zaten bilmekte istemiyorum..gideceğim gidebildiğim yere..göreceğim şehirleri ve insanları..arayacağım aşkı..şimdiye kadar bıkmadım hiç bıkmayacağım da.. gidiyorum, gideceğim nefesimin yettiği yere kadar....bir yolculuk bitmeden daha... bir diğerine başlayacak olmanın heyecanı hiç bitmeyecek kalbimde..
UYRGZR

2 yorum:

aeiou dedi ki...

çok güzel yazmışsın bunu. kendimi buldum. "gitme"nin güzelliği üzerine yeterince yazı yok zira.

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

saoL.. arkanda birşeyleri bırakırken yeni karşılaşacakların için heyecanlanmak güzel..
UYRGZR -.-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...