Ekim 04, 2009

E N'ooldu?


Sevgili Uyurgezer, o kadar laf ettin, yazdın çizdin, halet-i ruhineni betimleyen maddeler sıraladın, bana da bir bloğu sahipsiz bıraktığım için sitemler ettin, N'oldu? Hafta sonu geldi toz oldun. Bizim halimiz nicedir diye sormadın. Neymiş boynu tutukmuş. Bizim beden olduğu gibi tutuk belki. Tutukluğumuzu unutturacak mor diken de yok. Neyse yavuz hırsız taktiğini bu satırda bırakıyorum. İşlerim çok yoğun, yorgunum, kafam bozuk gibi sebepler de sıralamıyorum. Canım çekmemişti yazmayı. Ama açılıyor gibiyim bak: önceki yazı -kallavi bi şey oldu sanırım. -

Bu sabah da kemiklerimi yatakta bırakıp kalktım. İskeletsiz halim daha güzel geldi. Dün evden hiç çıkmadım, bugün de çıkasım yok. İşe gitmek bahanesi olmasa evle bütünleşip duvarlardan biri olacağım. -Çivi çakmayın ulan, boyayın beni- Kendi kıçıma tekme atabilirsem kendimi evden çıkarıp sinemaya gidebilirim. Şimdi kahvaltı zamanı.
U(YKSZ)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...