Ekim 05, 2009

open your heart ........ baby <3


o nokta noktaları sen dolduracaksın.........
.......he bak dürtmesem olacağı yoktu bunların..bi dürtükleyip haftasonu yaramazlıklarıma koşarken seni blogla başbaşa bıraktım.. gizli planım buydu senle ilgili.. muvaffakiyet göstermiş bulunuyorum.. aha da kanıtı.. bi de aşık oldum ama naapıyım.. o kadar güzel gülüyor olmasaydı olmazdım .. ben de suç yok.. güzel gülen birini her zaman göremezsin.. hatta belki de bu aralar hiç.. zaten ne zamandır aşık oldum olacam şeklinde dolanıp duruyodum..bundan başka bi sonuç beklenemezdi.. bu aralar istediğim şeyler biraz abartılı bi şekilde gerçekleşiyo ama bakalım bunun sonu da yağmur yağmasını istediğim zamanki gibi mi olucak(bknz önceki kayıtlar).. çağan ırmak'ın karanlıktakiler adlı filmini seyret(tik).. sen de gör.. bu gün uykusuz kalan ben oldum.. niye diye sorma cevabı üst satırlarda gizli.. o yüzden algılama ve idrak yollarım kapalı şu an.. just my heart open .. fazla yazıp saçmalamasam daha iyi olucak..azıcık kendime geliyim.. buraya da uğrarım tekrar.. tez günde tez zamanda aşkla kalasıca(LAR)
UYRGZR

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...