Mayıs 26, 2010

bu ne şimdi??

gene bana bi haller oldu..ne yapsam yaranamıyorum kendime..kitap okumaya başlayıp daha 3. sayfaya geçmeden vazgeçiyorum..müzik açıyorum hemde en sevdiğim bayıldığım türden..yok gene yarım bırakıyorum..bi film izliyim diyip her bulduğum filme bi bahane uydurup vazgeçiyorum..tv de zap yaparken zaplamaktan sıkılıyorum..bi arkadaşa gidiyim sohbet ediyim diyorum, o sıkar bu bayar diyip vazgeçiyorum...alışveriş..hiç aklıma bile getirmiyim zaten oldum olası beni bozar....inanılır bişe değil belki ama saatler boyu kitlendiğim mafya oyununa bile yüz vermez oldum..
nooluyo bana yaw??

1 yorum:

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

biraz daha sık dişini..bi süre sonra kendine yaranmak isteği yok olacak, ne yapsam ne yapsam diye çırpınmayı bırakıp, mal gibi oturmaktan, evde duvarların seni seyretmesinden rahatsız olmayacak aşamaya geleceksin:))))))Kaldır kıçını buraya gel..Roma planları yapalım,hadi..
U(YKSZ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...