Temmuz 18, 2012

oldu!!

prag notlarına fotoğraf koydum.. geç oldu ama oldu.. köpeğin resmini çinlilerin bitmek tükenmek bilmeyen saldırıları nedeniyle çekememiştim ne yazık ki.. sanırım tarihin bir çeşit intikamıydı.. olur bu tür şeyler.. çin seddinin benzerini inşa etmek gibi bir girişimde de bulunamazdım.. ilkel bir çözüm olur bu devirde..

sıcaklar nedeniyle arızalandım iyice bu günlerde.. ne zaman ne yapacağım belli olmuyor.. bir iyiyim bir kötü.. sabah saatleri fena değil.. öğlen cinayet işleyecek gibi.. akşam saati 7 gibi başlayıp gece yarılarına kadar süren kendimi soğutma çabaları.. itfaiye bile bir yangının ertesinde bu kadar uzun soğutma işlemi uygular mı bilemiyorum.. mesela yanan polat rezidansı acaba ne kadar sürdü soğutmaları.. bilemiycem şimdi ama benim hacmimle onun hacmini kıyaslarsak ve süreleride dikkate alırsak benim her akşam verdiğim bu mücadele karşısında bi gecekondu gibi kalır o kırk bilmemkaç katlı bina..hııh.. kolay soğumuyorum ben.. cimrilik etme eve klima al demeyin.. klimalarla ilgili de iyi şeyler söylenmiyor ne yazık ki.. Osman Müftüoğlu bile klimayla uyumayın filan yazmış.. uf olursunuz demiş.. ben onun sözünden dışarı çıkmam ama hala eczaneye gidip bana 100 gram folik asit verin desem, ya da sar ordan 150 gram qten (q10) desem aval aval bakar mı ki eczacı diye düşünüp bunları alamıyorum.. adam folik asit al q10 al diyo ama bunları nasıl ve nereden alacaz bide onu söylese.. yine bir yazısında selülitle ilgili söyledikleri oldukça uygulanabilir şeylerdi.. hepsinide yapıyorum da, yürüyüş ve egzersiz yapın ama çok sıcaklarda da yapmayın demiş.. şu an için pek mümkün görünen bi durum değil ne yazık ki.. bu ara sadece parmaklarımı hareket ettirdiğimde sıcaktan bunalmıyorum.. onun dışında her hareket bunaltıcı..

Çarşamba/Haftanınortası/İstanbulsıcak/çalışmamlazım/oLDu!
UYRGZR-.-

1 yorum:

UYKUSUZ// UYURGEZER dedi ki...

Fotoğraflar güzel olmuş fıstık..Yazı öksüz kalmıştı fotoğrafsız..Sıcak olmayan bi yerler bulmalıyız acilen..

çarşamba/haftanın ortası/Ankara sıcak/ ÇALIŞMAMAM lazım.
U(YKSZ)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...